|
|
@ -20,40 +20,86 @@ function storybegin() { |
|
|
|
storytell(scenar.zacatek.first); |
|
|
|
storytell(scenar.zacatek.second); |
|
|
|
storytell(scenar.zacatek.third); |
|
|
|
mistnost = "mistnost1"; |
|
|
|
} |
|
|
|
|
|
|
|
function storyline() { |
|
|
|
var text = document.getElementById("player").value; |
|
|
|
//storytell(text); |
|
|
|
if(mistnost == "mistnost1"){ |
|
|
|
//Mistnost 1 |
|
|
|
if (text == "rozhlizet"){ |
|
|
|
storytell(scenar.mistnost1.rozhlizet); |
|
|
|
} |
|
|
|
else if (text == "sebrat"){ |
|
|
|
if (checkinv("klic1")){ |
|
|
|
storytell(scenar.mistnost1.sebrat2); |
|
|
|
}else{ |
|
|
|
storytell(scenar.mistnost1.sebrat); |
|
|
|
playerinv.push("klic1"); |
|
|
|
} |
|
|
|
} |
|
|
|
else if(text == "dvere" && checkinv("klic1")){ |
|
|
|
//playerinv.pop("klic1"); |
|
|
|
storytell(scenar.mistnost1.dvere); |
|
|
|
mistnost = "mistnost2"; |
|
|
|
} |
|
|
|
|
|
|
|
if (text == "rozhlizet"){ |
|
|
|
storytell(scenar.mistnost1.rozhlizet); |
|
|
|
} |
|
|
|
else if (text == "sebrat"){ |
|
|
|
if (checkinv("klic1")){ |
|
|
|
storytell(scenar.mistnost1.sebrat2); |
|
|
|
}else{ |
|
|
|
storytell(scenar.mistnost1.sebrat); |
|
|
|
playerinv.push("klic1"); |
|
|
|
} else if (mistnost == "mistnost2"){ |
|
|
|
//Mistnost 2 |
|
|
|
if (text == "rozhlizet"){ |
|
|
|
storytell(scenar.mistnost2.rozhlizet); |
|
|
|
} |
|
|
|
else if (text == "obraz"){ |
|
|
|
storytell(scenar.mistnost2.obraz); |
|
|
|
obraz = true; |
|
|
|
} |
|
|
|
else if (text == "dvere"){ |
|
|
|
if(obraz){ |
|
|
|
storytell(scenar.mistnost2.dvere1); |
|
|
|
gameover(); |
|
|
|
}else{ |
|
|
|
storytell(scenar.mistnost2.dvere); |
|
|
|
|
|
|
|
} |
|
|
|
} |
|
|
|
} else { |
|
|
|
storytell("Neznám") |
|
|
|
} |
|
|
|
} |
|
|
|
|
|
|
|
//Inventar |
|
|
|
function gameover() { |
|
|
|
document.getElementById("mainstory").innerHTML == "" |
|
|
|
storytell(scenar.endgame.end) |
|
|
|
document.getElementById("mainstory").innerHTML += "<H1>"+scenar.endgame.end1+"</H1>"; |
|
|
|
} |
|
|
|
|
|
|
|
//Proměnné - Inventář a aktualní místnost |
|
|
|
let playerinv = []; |
|
|
|
let mistnost = ""; |
|
|
|
let obraz; |
|
|
|
|
|
|
|
//SCENAR |
|
|
|
var scenar = { |
|
|
|
zacatek: { |
|
|
|
first: "Začal si žít", |
|
|
|
first: "Vítej ve hře, příkazi: <i>rozhlizet, sebrat, dvere, obraz</i>", |
|
|
|
second: "Probudil ses v prázné místnosti", |
|
|
|
third: "Co budeš dělat?" |
|
|
|
}, |
|
|
|
mistnost1:{ |
|
|
|
rozhlizet: "Jsi v bíle místnosti a něco se leskne", |
|
|
|
sebrat: "Sebral si klic a objevili se dvere", |
|
|
|
sebrat2: "Klič už si sebral" |
|
|
|
sebrat2: "Klič už si sebral", |
|
|
|
dvere: "Pouzil jsi klic na otevreni dveri a nacházíš se v další místnosti" |
|
|
|
}, |
|
|
|
mistnost2:{ |
|
|
|
rozhlizet: "Jsi v zelené místnosti a vidis jen dvere a obraz", |
|
|
|
dvere: "dvere jsou zavreny", |
|
|
|
dvere1: "otevrel jsi dvere", |
|
|
|
obraz: "obraz je nakloneny, naklonil si zpet obraz a něco cvaklo", |
|
|
|
obraztip: "cvakli asi dvere" |
|
|
|
}, |
|
|
|
endgame:{ |
|
|
|
end:"Vyšel si ven z hry", |
|
|
|
end1: "GOOD ENDING" |
|
|
|
} |
|
|
|
} |
|
|
|
|
|
|
@ -62,13 +108,14 @@ function storytell(story) { |
|
|
|
document.getElementById("mainstory").innerHTML += "<p>"+story+"</p>"; |
|
|
|
} |
|
|
|
|
|
|
|
//Kontrola Inventare |
|
|
|
function checkinv(item) { |
|
|
|
for (let k in playerinv) { |
|
|
|
if (playerinv[k] === item) { |
|
|
|
return true; |
|
|
|
if (playerinv[k] === item) { |
|
|
|
return true; |
|
|
|
} |
|
|
|
return false; |
|
|
|
} |
|
|
|
return false; |
|
|
|
} |
|
|
|
} |
|
|
|
</script> |
|
|
|
|
|
|
|