From 2b2deccb18f3d4eca32ebafe51df4639969389ca Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: skrabanek Date: Wed, 9 Feb 2022 11:35:11 +0100 Subject: [PATCH] Update pribeh.html --- pribeh.html | 83 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++------------ 1 file changed, 65 insertions(+), 18 deletions(-) diff --git a/pribeh.html b/pribeh.html index 5997cde..5911768 100644 --- a/pribeh.html +++ b/pribeh.html @@ -20,40 +20,86 @@ function storybegin() { storytell(scenar.zacatek.first); storytell(scenar.zacatek.second); storytell(scenar.zacatek.third); + mistnost = "mistnost1"; } function storyline() { var text = document.getElementById("player").value; //storytell(text); + if(mistnost == "mistnost1"){ + //Mistnost 1 + if (text == "rozhlizet"){ + storytell(scenar.mistnost1.rozhlizet); + } + else if (text == "sebrat"){ + if (checkinv("klic1")){ + storytell(scenar.mistnost1.sebrat2); + }else{ + storytell(scenar.mistnost1.sebrat); + playerinv.push("klic1"); + } + } + else if(text == "dvere" && checkinv("klic1")){ + //playerinv.pop("klic1"); + storytell(scenar.mistnost1.dvere); + mistnost = "mistnost2"; + } + + } else if (mistnost == "mistnost2"){ + //Mistnost 2 + if (text == "rozhlizet"){ + storytell(scenar.mistnost2.rozhlizet); + } + else if (text == "obraz"){ + storytell(scenar.mistnost2.obraz); + obraz = true; + } + else if (text == "dvere"){ + if(obraz){ + storytell(scenar.mistnost2.dvere1); + gameover(); + }else{ + storytell(scenar.mistnost2.dvere); - if (text == "rozhlizet"){ - storytell(scenar.mistnost1.rozhlizet); - } - else if (text == "sebrat"){ - if (checkinv("klic1")){ - storytell(scenar.mistnost1.sebrat2); - }else{ - storytell(scenar.mistnost1.sebrat); - playerinv.push("klic1"); + } } - } else { - storytell("Neznám") } } -//Inventar +function gameover() { + document.getElementById("mainstory").innerHTML == "" + storytell(scenar.endgame.end) + document.getElementById("mainstory").innerHTML += "

"+scenar.endgame.end1+"

"; +} + +//Proměnné - Inventář a aktualní místnost let playerinv = []; +let mistnost = ""; +let obraz; + //SCENAR var scenar = { zacatek: { - first: "Začal si žít", + first: "Vítej ve hře, příkazi: rozhlizet, sebrat, dvere, obraz", second: "Probudil ses v prázné místnosti", third: "Co budeš dělat?" }, mistnost1:{ rozhlizet: "Jsi v bíle místnosti a něco se leskne", sebrat: "Sebral si klic a objevili se dvere", - sebrat2: "Klič už si sebral" + sebrat2: "Klič už si sebral", + dvere: "Pouzil jsi klic na otevreni dveri a nacházíš se v další místnosti" + }, + mistnost2:{ + rozhlizet: "Jsi v zelené místnosti a vidis jen dvere a obraz", + dvere: "dvere jsou zavreny", + dvere1: "otevrel jsi dvere", + obraz: "obraz je nakloneny, naklonil si zpet obraz a něco cvaklo", + obraztip: "cvakli asi dvere" + }, + endgame:{ + end:"Vyšel si ven z hry", + end1: "GOOD ENDING" } } @@ -62,13 +108,14 @@ function storytell(story) { document.getElementById("mainstory").innerHTML += "

"+story+"

"; } +//Kontrola Inventare function checkinv(item) { for (let k in playerinv) { - if (playerinv[k] === item) { - return true; + if (playerinv[k] === item) { + return true; + } + return false; } - return false; -} }