Browse Source

Update pribeh.html

master
Jakub Škrabánek 3 years ago
parent
commit
2b2deccb18
  1. 61
      pribeh.html

61
pribeh.html

@ -20,12 +20,14 @@ function storybegin() {
storytell(scenar.zacatek.first); storytell(scenar.zacatek.first);
storytell(scenar.zacatek.second); storytell(scenar.zacatek.second);
storytell(scenar.zacatek.third); storytell(scenar.zacatek.third);
mistnost = "mistnost1";
} }
function storyline() { function storyline() {
var text = document.getElementById("player").value; var text = document.getElementById("player").value;
//storytell(text); //storytell(text);
if(mistnost == "mistnost1"){
//Mistnost 1
if (text == "rozhlizet"){ if (text == "rozhlizet"){
storytell(scenar.mistnost1.rozhlizet); storytell(scenar.mistnost1.rozhlizet);
} }
@ -36,24 +38,68 @@ function storyline() {
storytell(scenar.mistnost1.sebrat); storytell(scenar.mistnost1.sebrat);
playerinv.push("klic1"); playerinv.push("klic1");
} }
} else {
storytell("Neznám")
}
else if(text == "dvere" && checkinv("klic1")){
//playerinv.pop("klic1");
storytell(scenar.mistnost1.dvere);
mistnost = "mistnost2";
}
} else if (mistnost == "mistnost2"){
//Mistnost 2
if (text == "rozhlizet"){
storytell(scenar.mistnost2.rozhlizet);
}
else if (text == "obraz"){
storytell(scenar.mistnost2.obraz);
obraz = true;
}
else if (text == "dvere"){
if(obraz){
storytell(scenar.mistnost2.dvere1);
gameover();
}else{
storytell(scenar.mistnost2.dvere);
}
}
} }
} }
//Inventar
function gameover() {
document.getElementById("mainstory").innerHTML == ""
storytell(scenar.endgame.end)
document.getElementById("mainstory").innerHTML += "<H1>"+scenar.endgame.end1+"</H1>";
}
//Proměnné - Inventář a aktualní místnost
let playerinv = []; let playerinv = [];
let mistnost = "";
let obraz;
//SCENAR //SCENAR
var scenar = { var scenar = {
zacatek: { zacatek: {
first: "Začal si žít",
first: "Vítej ve hře, příkazi: <i>rozhlizet, sebrat, dvere, obraz</i>",
second: "Probudil ses v prázné místnosti", second: "Probudil ses v prázné místnosti",
third: "Co budeš dělat?" third: "Co budeš dělat?"
}, },
mistnost1:{ mistnost1:{
rozhlizet: "Jsi v bíle místnosti a něco se leskne", rozhlizet: "Jsi v bíle místnosti a něco se leskne",
sebrat: "Sebral si klic a objevili se dvere", sebrat: "Sebral si klic a objevili se dvere",
sebrat2: "Klič už si sebral"
sebrat2: "Klič už si sebral",
dvere: "Pouzil jsi klic na otevreni dveri a nacházíš se v další místnosti"
},
mistnost2:{
rozhlizet: "Jsi v zelené místnosti a vidis jen dvere a obraz",
dvere: "dvere jsou zavreny",
dvere1: "otevrel jsi dvere",
obraz: "obraz je nakloneny, naklonil si zpet obraz a něco cvaklo",
obraztip: "cvakli asi dvere"
},
endgame:{
end:"Vyšel si ven z hry",
end1: "GOOD ENDING"
} }
} }
@ -62,13 +108,14 @@ function storytell(story) {
document.getElementById("mainstory").innerHTML += "<p>"+story+"</p>"; document.getElementById("mainstory").innerHTML += "<p>"+story+"</p>";
} }
//Kontrola Inventare
function checkinv(item) { function checkinv(item) {
for (let k in playerinv) { for (let k in playerinv) {
if (playerinv[k] === item) { if (playerinv[k] === item) {
return true; return true;
} }
return false; return false;
}
}
} }
</script> </script>

Loading…
Cancel
Save