Primárně pro 3.IM WTL - Zde jsou veškerý JavaScript projekty které jsme dělali, nebo budeme dělat. Popis jeste bude upraven postupne
You can not select more than 25 topics Topics must start with a letter or number, can include dashes ('-') and can be up to 35 characters long.
 
 
 

123 lines
3.3 KiB

<!DOCTYPE html>
<html lang="en">
<head>
<meta charset="UTF-8">
<meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1.0">
<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="ie=edge">
<title>Jednoduchy Pribeh</title>
</head>
<body onload="storybegin()">
<h1>Příběh</h1>
<div id="mainstory" >
</div>
<textarea name="" id="player"></textarea>
<button onclick="storyline()">Potvrdit</button>
<script>
//ZACATEK PRIBEHU
function storybegin() {
storytell(scenar.zacatek.first);
storytell(scenar.zacatek.second);
storytell(scenar.zacatek.third);
mistnost = "mistnost1";
}
function storyline() {
var text = document.getElementById("player").value;
//storytell(text);
if(mistnost == "mistnost1"){
//Mistnost 1
if (text == "rozhlizet"){
storytell(scenar.mistnost1.rozhlizet);
}
else if (text == "sebrat"){
if (checkinv("klic1")){
storytell(scenar.mistnost1.sebrat2);
}else{
storytell(scenar.mistnost1.sebrat);
playerinv.push("klic1");
}
}
else if(text == "dvere" && checkinv("klic1")){
//playerinv.pop("klic1");
storytell(scenar.mistnost1.dvere);
mistnost = "mistnost2";
}
} else if (mistnost == "mistnost2"){
//Mistnost 2
if (text == "rozhlizet"){
storytell(scenar.mistnost2.rozhlizet);
}
else if (text == "obraz"){
storytell(scenar.mistnost2.obraz);
obraz = true;
}
else if (text == "dvere"){
if(obraz){
storytell(scenar.mistnost2.dvere1);
gameover();
}else{
storytell(scenar.mistnost2.dvere);
}
}
}
}
function gameover() {
document.getElementById("mainstory").innerHTML == ""
storytell(scenar.endgame.end)
document.getElementById("mainstory").innerHTML += "<H1>"+scenar.endgame.end1+"</H1>";
}
//Proměnné - Inventář a aktualní místnost
let playerinv = [];
let mistnost = "";
let obraz;
//SCENAR
var scenar = {
zacatek: {
first: "Vítej ve hře, příkazi: <i>rozhlizet, sebrat, dvere, obraz</i>",
second: "Probudil ses v prázné místnosti",
third: "Co budeš dělat?"
},
mistnost1:{
rozhlizet: "Jsi v bíle místnosti a něco se leskne",
sebrat: "Sebral si klic a objevili se dvere",
sebrat2: "Klič už si sebral",
dvere: "Pouzil jsi klic na otevreni dveri a nacházíš se v další místnosti"
},
mistnost2:{
rozhlizet: "Jsi v zelené místnosti a vidis jen dvere a obraz",
dvere: "dvere jsou zavreny",
dvere1: "otevrel jsi dvere",
obraz: "obraz je nakloneny, naklonil si zpet obraz a něco cvaklo",
obraztip: "cvakli asi dvere"
},
endgame:{
end:"Vyšel si ven z hry",
end1: "GOOD ENDING"
}
}
//FUNKCE
function storytell(story) {
document.getElementById("mainstory").innerHTML += "<p>"+story+"</p>";
}
//Kontrola Inventare
function checkinv(item) {
for (let k in playerinv) {
if (playerinv[k] === item) {
return true;
}
return false;
}
}
</script>
</body>
</html>