//nastavení proměných
var enemyName = ['Duch', 'Vlk', 'Učitel', "Lebka", "Kostlivec"];
var enemyHp = hodkostkou(50);
var enemyDamage = hodkostkou(10);
var heroHp = 40;
var heroDamage = 6;
let heroDefend = false;
function init() {
nameChoise = Math.floor(Math.random() * enemyName.length)
document.getElementById("enemyName").innerText = enemyName[nameChoise];
document.getElementById("enemyHp").innerText = enemyHp;
document.getElementById("enemyDamage").innerText = enemyDamage;
document.getElementById("heroHp").innerText = heroHp;
}
//FUNKCE
function heal() {
heroHp = parseInt(heroHp) + parseInt(hodkostkou(10));
battlelog("Výlečil ses
");
document.getElementById("heroHp").innerText = heroHp;
enemyAttack();
gameover();
}
function attack() {
enemyHp = parseInt(enemyHp) - parseInt(heroDamage);
battlelog("Zautočil jsi
");
document.getElementById("enemyHp").innerText = enemyHp;
enemyAttack();
gameover();
}
function defend() {
heroDefend = true;
battlelog("Použil jsi obranu
");
gameover();
}
function luck() {
let luck = hodkostkou(10)
if (luck < 5){
heroHp = 0;
} else {
enemyHp = 0;
}
gameover()
}
function enemyAttack() {
if (!heroDefend) {
battlelog("nepřítel zaútočil
");
heroHp = parseInt(heroHp) - parseInt(enemyDamage);
document.getElementById("heroHp").innerText = heroHp;
heroDefend = false;
} else {
battlelog("vykryl jsi protiútok
");
heroDefend = false;
}
gameover()
}
//Globalní funkce
function hodkostkou(stena) {
//alert(stena);
let x = 1 + Math.floor(Math.random() * stena);
console.log("x:"+x);
return x;
}
function gameover() {
console.log("zjistuji stav -Enemy"+enemyHp + ",hero"+heroHp);
console.log()
if(enemyHp <= 0){
document.getElementById("game").innerHTML = "