//nastavení proměných var enemyName = ['Duch', 'Vlk', 'Učitel', "Lebka", "Kostlivec"]; var enemyHp = hodkostkou(50); var enemyDamage = hodkostkou(10); var heroHp = 40; var heroDamage = 6; let heroDefend = false; function init() { nameChoise = Math.floor(Math.random() * enemyName.length) document.getElementById("enemyName").innerText = enemyName[nameChoise]; document.getElementById("enemyHp").innerText = enemyHp; document.getElementById("enemyDamage").innerText = enemyDamage; document.getElementById("heroHp").innerText = heroHp; } //FUNKCE function heal() { heroHp = parseInt(heroHp) + parseInt(hodkostkou(10)); battlelog("Výlečil ses
"); document.getElementById("heroHp").innerText = heroHp; enemyAttack(); gameover(); } function attack() { enemyHp = parseInt(enemyHp) - parseInt(heroDamage); battlelog("Zautočil jsi
"); document.getElementById("enemyHp").innerText = enemyHp; enemyAttack(); gameover(); } function defend() { heroDefend = true; battlelog("Použil jsi obranu
"); gameover(); } function luck() { let luck = hodkostkou(10) if (luck < 5){ heroHp = 0; } else { enemyHp = 0; } gameover() } function enemyAttack() { if (!heroDefend) { battlelog("nepřítel zaútočil
"); heroHp = parseInt(heroHp) - parseInt(enemyDamage); document.getElementById("heroHp").innerText = heroHp; heroDefend = false; } else { battlelog("vykryl jsi protiútok
"); heroDefend = false; } gameover() } //Globalní funkce function hodkostkou(stena) { //alert(stena); let x = 1 + Math.floor(Math.random() * stena); console.log("x:"+x); return x; } function gameover() { console.log("zjistuji stav -Enemy"+enemyHp + ",hero"+heroHp); console.log() if(enemyHp <= 0){ document.getElementById("game").innerHTML = "

Vyhrál jsi

" } else if (heroHp <= 0) { document.getElementById("game").innerHTML = "

Prohrál jsi

" } } function battlelog(text2log) { document.getElementById("battlelog").innerHTML += text2log; }